آماده شدن برای جراحی دندان عقل

در این مقاله خواهید خواند

آماده شدن برای جراحی دندان عقل

آماده شدن برای جراحی دندان عقل : جراحی دندان عقل تقریباً همیشه به عنوان یک روش سرپایی انجام می شود. این بدان معنی است که شما در همان روز به خانه می روید.

آماده شدن برای جراحی دندان عقل : در مورد آنچه باید قبل از عمل و روز عمل جراحی دندان برنامه ریزی شده دریافت خواهید کرد. این سؤالات را بپرسید:

– آیا من نیاز به ترتیبهایی دارم که شخصی بعد از عمل مرا به خانه ببرد؟
– چه زمانی باید به کلینیک دندانپزشکی یا بیمارستان مراجعه کنم؟
– آیا باید از خوردن غذا یا نوشیدن مایعات یا هر دو (سریع) خودداری کنم؟ اگر چنین است ، از چه زمانی شروع کنم؟
– آیا می توانم قبل از جراحی داروهای تجویز شده خود را مصرف کنم؟
– آنچه انتظار دارید
در طول جراحی:
بسته به انتظارات استخراج دندان عقل و میزان راحتی شما ، ممکن است دندانپزشک یا جراح دهان و دندان شما از یکی از سه نوع بیهوشی استفاده کند. گزینه ها عبارتند از:

بی حسی موضعی. دندانپزشک یا جراح دهان شما بیهوشی موضعی را با یک یا چند تزریق در نزدیکی محل هر استخراج انجام می دهد. قبل از تزریق ، احتمالاً دندانپزشک یا جراح شما ماده ای را برای لثه های شما استفاده می کنند تا آنها را بی حس کنند. شما هنگام کشیدن دندان بیدار هستید. اگرچه احساس فشار و حرکتی خواهید کرد ، اما نباید احساس درد کنید.
بیهوشی آرام بخش. دندانپزشک یا جراح دهان شما از طریق یک خط داخل وریدی (IV) در بازوی شما بیحسی آرام بخش می کند. بیهوشی آرام بخش باعث آگاهی شما در طی عمل می شود. شما هیچ دردی احساس نمی کنید و حافظه محدودی از این روش خواهید داشت. برای بی حس کردن لثه ، بی حسی موضعی نیز دریافت خواهید کرد.
بیهوشی عمومی. در شرایط خاص ، ممکن است بیهوشی عمومی به شما پیشنهاد شود. ممکن است شما دارو را از طریق بینی خود استنشاق کنید و یا یک خط IV در بازو یا هر دو داشته باشید. سپس آگاهی خود را از دست می دهید. تیم جراحی شما از نزدیک دارو ، تنفس ، دما ، مایعات و فشار خون را تحت نظر دارد. شما هیچ دردی را تجربه نخواهید کرد و هیچگونه خاطره ای از رویه نخواهید داشت بیهوشی موضعی نیز برای کمک به ناراحتی بعد از عمل انجام می شود.

به این مطلب امتیاز دهید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه

درد-دندان-عقل-به-کجا-می-زند

درد دندان عقل به کجا می زند

درد دندان عقل ممکن است به حدی باشد که زندگی شما را مختل کند. شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که درد دندان عقل به کجا می زند و کدام یک نشانه خرابی دندان عقل است؟ درد دندان عقل ممکن است بطور هم زمان چند دندان شما را درگیر کند و همچنین به سایر قسمت های فک و صورت نیز سرایت می کند. شما می توانید برای درمان دندان خود و جراحی و کشیدن دندان عقل به کلینیک دندانپزشکی آلما واقع در غرب تهران محدوده انقلاب مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از سایر خدمات این مرکز و

مشاهده
مینا-دندان

مینا دندان

بسیاری از افراد بر اهمیت روتین دندانپزشکی خود تاکید می کنند، اما تعداد کمی از افراد غیر متخصص می دانند که مینا چیست. به نظر می رسد درک مینای دندان بخش مهمی از سلامت شما است. در این مقاله علائه بر پاسخ به این پرسش روش های مراقبت از مینا دندان نیز بررسی شده است. کلینیک دندانپزشکی آلما واقع در غرب تهران (میدان انقلاب)، یکی از بهترین مراکزی است که شما می توانید برای انجام خدمات ترمیم دندان و سایر درمان دیگر مانند ایمپلنت دندان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. تلفن: ۰۲۱۶۶۹۱۶۶۲۴ مینای دندان چیست

مشاهده
لمینت-متحرک-دندان

لمینت متحرک دندان

 Dental Removable  laminate  یا همان لمینت متحرک دندان، یکی از خدمات زیبایی دهان و دندان در دنیای امروز محسوب می‌شود. این محصول زیبایی که گاهی به آن کامپوزیت متحرک نیز گفته می‌شود، یک کاور یا روکش نازک است که بر روی دندان قرار می‌گیرد. با استفاده از این لمینت به‌نوعی یک پلاک بر روی دندان‌ها قرار گرفته و معایب و ایرادات دندان‌ها را مخفی و ظاهری بهتر و زیباتر به دندان‌ها و لبخند افراد خواهد داد. این ابزار زیبایی یک پلاک متحرک از نوعی پلیمر غیرسمی یا صمغ دندان است که در مراکز و لابراتوارهای مجاز متناسب با شکل و

مشاهده
هزینه ایمپلنت دندان با بیمه

قیمت ایمپلنت دندان با بیمه 1403

هزینه ایمپلنت دندان با بیمه 1403 دندانپزشکی یکی از خدمات بسیار مهمی است که هر فرد باید برای سلامت دندان خود به آن توجه ویژگی کنند. بیمه، یک راه عالی برای تأمین هزینه های مالی مراقبت‌های پزشکی است. اگر به خدمات دندانپزشکی گسترده‌تری نیاز دارید، باید از بیمه‌های دندانپزشکی برای ایمپلنت و غیره استفاده کنید. این طرح‌ها، گزینه‌ای عالی برای کسانی است که به درمان‌های ترمیمی مانند دندانپزشکی برای ایمپلنت، کانال ریشه، روکش دندان، پروتز و سایر خدمات پرهزینه نیاز دارند. قیمت ایمپلنت دندان تهران ۱۴۰3 یکی از سؤالات متداولی که افراد از ما می‌پرسند، این است که چرا هزینه

مشاهده