هزینه بلیچینگ دندان 1402

هزینه بلیچینگ دندان به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله نوع مواد مورد استفاده، مدت زمان درمان و موقعیت جغرافیایی دندانپزشک شما. برای اطلاع از هزینه بیلچینگ دندان با ما تماس بگیرید.شماره تلفن: 02166916624

هزینه بلیچینگ سفید کردن دندان ها

مقدار هزینه ای که شما جهت بلیچینگ پرداخت میکنید بسته به نوع بلیچینگ و مواد مصرفی دارد 

نکاتی که باید بعد از انجام بلیچینگ رعایت گردد:

  • در ساعات اول بعد از بلیچینگ به دلیل حساس بودن دندانها ازخوردن نوشیدنیهای  سرد خودداری کنید.
  • به مدت دو روز از خوردن وآشامیدن خوراکیهای رنگی مانند چای ،قهوه،نوشابه وشکلات و…خودداری نمایید.
  • از کشیدن سیگارو استعمال دخانیات در روزهای اول اجتناب نمایید.
  • بهداشت دهان ودندان خود را رعایت کنید.

زمان مجدد انجام بلیچینگ بستگی به رعایت نکات بهداشتی ،نوع تغذیه ،استفاده از دخانیات و موارد متعدد دیگر دارد.

برای اطلاع از قیمت بلیچینگ سفید کردن دندان ها با کلینیک دندانپزشکی آلما تماس بگیرید.

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۹۱۶۶۲۴

هزینه-بلیچینگ-سفید-کردن-دندان-ها

بلیچینگ دندان در مطب

در این روش، دندانپزشک از یک ژل سفید کننده حاوی پراکسید کاربامید یا پراکسید هیدروژن استفاده می کند. ژل روی دندان های شما قرار می گیرد و با استفاده از یک لامپ مخصوص فعال می شود. این فرآیند معمولاً دو تا سه بار در طول یک جلسه انجام می شود و می تواند دندان های شما را تا هشت درجه روشن تر کند.

بلیچینگ دندان در خانه

در این روش، دندانپزشک برای شما قالب های پلاستیکی مخصوصی می سازد که ژل سفید کننده در آن قرار می گیرد. شما این قالب ها را در خانه خود به مدت چند ساعت در روز استفاده می کنید. این فرآیند معمولاً دو هفته طول می کشد و می تواند دندان های شما را تا چهار درجه روشن تر کند.

مزایا  بلیچینگ دندان

  1. بلیچینگ دندان یک روش ایمن و موثر برای سفید کردن دندان ها است.
  2. نتایج بلیچینگ دندان معمولاً دائمی است.
  3. بلیچینگ دندان می تواند به بهبود اعتماد به نفس شما کمک کند.

بلیچینگ دندان برای چه کسی مناسب است؟

اگر دندان های شما به طور طبیعی زرد یا قهوه ای هستند، بلیچینگ دندان می تواند یک گزینه عالی برای شما باشد. با این حال، اگر دندان های شما لکه های تیره یا قهوه ای تیره دارند، ممکن است بلیچینگ دندان به اندازه کافی موثر نباشد.

قبل از انجام بلیچینگ دندان، مهم است که با دندانپزشک خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که این روش برای شما مناسب است. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد بلیچینگ دندان هستید، می توانید مشاوره رایگان را دریافت کنید. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

شماره تلفن: 02166916624

بلیچینگ چیست؟

بلیچینگ سفید کردن دندان ها یکی از محبوب ترین درمان های دندانپزشکی زیبایی است که روشی سریع، غیرتهاجمی و مقرون به صرفه برای ایجاد یک لبخند زیباتر است. درمان‌های سفیدکننده (یا سفیدکننده) که برای مردان و زنان به طور یکسان ارزش جهانی دارد، برای برآورده کردن هر بودجه، بازه زمانی و خلق و خوی در دسترس هستند. چه به صورت جلسات سفید کردن حرفه ای یک ساعته در مطب دندانپزشکی یا اسپا زیبایی، یا راه حل های فراوانی وجود دارد.

تقریباً هر کسی که راه حل سفید کننده دندان را انتخاب می کند، شاهد بهبود متوسط ​​تا قابل توجهی در روشنایی و سفیدی لبخند خود است. گفته می شود، این یک راه حل دائمی برای تغییر رنگ نیست و برای اثر طولانی مدت نیاز به نگهداری یا “لمس” دارد.

در این مقاله همه چیزهایی را که به سفید کردن دندان‌ها مربوط می‌شود، از جمله فرآیند تغییر رنگ دندان، آنچه که باعث ایجاد رنگ می‌شود، گزینه‌های درمانی مختلف موجود، و خطرات و هزینه‌های مرتبط با آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

بلیچینگ سفید کردن دندان ها درمانی است که در آن بد رنگیها و رنگدانه هایی که به مرور زمان باعث تغییر رنگ دندانها شده و حتی بعضی بد رنگیهای ژنتیکی را بر طرف نموده و دندانهایی سفید و زیبا را به شما هدیه میکند که بیش از همه روشهای دیگر زیبایی، در زیباتر به نظر رسیدن دندانها به کار میرود.بلیچینگ یک روش مؤثر جهت زیبایی دندان ها است که بدون هیچگونه آسیب وتغییر در شکل ظاهری دندانها ،تنها منجر به سفیدتر شدن دندانهای زرد و ایجادلبخند جذاب تر میشود

صرف نظر از روشهای دیگر زیبایی شامل کامپوزیت ونیر و لمینت سرامیکی میتوان برای سفید ی و زیبایی دندانها از روش بلیچینگ استفاده کرد .در بلیچینگ یا سفید کردن دندانها ،بدرنگی ها و رنگدانه های روی شیارهای دندانی که به مرور زمان باعث تغییر رنگ دندانها شده ویا حتی بدرنگیهای ژنتیکی برطرف میگردد.ماده اصلی سفید کننده دندانها پراکسیدهیدروژن است که باعث اکسیدشدن رنگدانه های رسوب کرده بین شیارهای مینای دندان شده وبعد از مدتی با نفوذ به قسمتهای زیرین مینا،رنگ دندان روشنتر میشود.

بلیچینگ-چیست؟

بلیچینگ به دو روش انجام میگردد .بلیچینگ هوم و بلیچینگ آفیس.

بلیچینگ office :

این نوع بلیچینگ در مطب و صرفاً توسط دندانپزشک انجام میگردد.در این روش بعد از گذاشتن مواد محافظ بر روی لثه ها،ماده سفید کننده با درصد بالا  روی دندانها گذاشته میشود.که بعد از گذشت زمان مناسب شسته شده و مجدد تکرار میگردد .بعد از انجام بلیچینگ به طور چشمگیر دندانهای شما سفید میگردد و به مرور زمان سفیدتر هم میشود.

بلیچینگ home یا بلیچینگ خانگی

در این روش در جلسه ی اول حضور شما دندانپزشک از فک بالا وپایین شما قالبگیری میکندودرجلسه ی بعد قالب دندانهای شما که همان تری بلیچینگ میباشد به همراه سرنگ حاوی مواد بلیچینگ با درصد کمتر نسبت به مواد بلیچینگ officeبه شما داده میشود .روش انجام کار به شما آموزش داده شده وشما میتوانید در منزل به راحتی اینکار را انجام دهید .

بهترین جوابگویی در انجام توأم هر دو روش با هم می باشد.

بلیچینگ-home

عوارض انجام بلیچینگ

درصورتیکه بلیچینگ تحت نظارت دندانپزشک انجام شود هیچگونه عارضه ای ندارد.حساس شدن دندانها بعد از انجام بلیچینگ شکایت رایجی است که بعد از مدتی خود به خود یا با مصرف خمیر دندانهای ضد حساسیت ازبین میرود.

هزینه بلیچینگ با بیمه

بلیچینگ دندان ها جزو خدمات زیبایی دندانپزشکی محسوب می شود و همانطور که میدانید درمان های زیبایی تحت پوشش بیمه نمی باشند. با این حال شما می توانید برای اطلاع از سایر خدمات دندانپزشکی کلینیک آلما می توانید روی نام بیمه خود کلیک کنید.

کلینیک دندانپزشکی آلما طرف قرار داد با تمامی بیمه های نام برده می باشد و شما بیمه شدگان عزیز می توانید با خیال راحت در مرکز دندانپزشکی آلما درمان خود را انجام دهید و از تمامی خدمات دندانپزشکی بیمه خود استفاده کنید.

سوالات متداول

هزینه بلیچینگ سفید کردن دندان ها چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت بلیچینگ دندان با متخصصان ما در دندانپزشکی آلما تماس بگیرید. شماره تماس: ۰۲۱۶۶۹۱۶۶۲۴

بلیچینگ به چند روش انجام می‌شود؟

بلیچینگ office : این نوع بلیچینگ در مطب و صرفاً توسط دندانپزشک انجام میگردد.در این روش بعد از گذاشتن مواد محافظ بر روی لثه ها،ماده سفید کننده با درصد بالا روی دندانها گذاشته میشود.که بعد از گذشت زمان مناسب شسته شده و مجدد تکرار میگردد .بعد از انجام بلیچینگ به طور چشمگیر دندانهای شما سفید میگردد و به مرور زمان سفیدتر هم میشود. بلیچینگ home: در این روش در جلسه ی اول حضور شما دندانپزشک از فک بالا وپایین شما قالبگیری میکندودرجلسه ی بعد قالب دندانهای شما که همان تری بلیچینگ میباشد به همراه سرنگ حاوی مواد بلیچینگ با درصد کمتر نسبت به مواد بلیچینگ officeبه شما داده میشود .روش انجام کار به شما آموزش داده شده وشما میتوانید در منزل به راحتی اینکار را انجام دهید .

عوارض انجام بلیچینگ چیست؟

درصورتیکه بلیچینگ تحت نظارت دندانپزشک انجام شود هیچگونه عارضه ای ندارد.حساس شدن دندانها بعد از انجام بلیچینگ شکایت رایجی است که بعد از مدتی خود به خود یا با مصرف خمیر دندانهای ضد حساسیت ازبین میرود.

5/5 - (6 امتیاز)

4 پاسخ

    1. سلام وقت شما هم بخیر
      جهت مشاوره حضوری و کسب اطلاعات بیشتر با متخصصان ما در کلینیک دندانپزشکی آلما تماس بگیرید. شماره تماس: ۰۲۱۶۶۹۱۶۶۲۴

  1. سلام وقتتون بخیر
    آیا بلیچینگ واقعا دندون هارو سفید میکنه؟

    1. سلام وقت شما هم بخیر
      بله، جهت مشاوره حضوری و کسب اطلاعات بیشتر با متخصصان ما در کلینیک دندانپزشکی آلما تماس بگیرید. شماره تماس: ۰۲۱۶۶۹۱۶۶۲۴

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات مشابه

جراحی دندان عقل در نسج سخت

خرابی و پوسیدگی دندان ها یکی از عوامل کشیدن دندان می باشد. بسته به نوع خرابی و پوسیدگی ایجاد شده مشخص می شود که دندان ها احتیاج به چه نوع جراحی دارند. برای مثال اگر دندان نهفته باشد جراحی نسج سخت و یا نسج نرم انجام می گیرد. نهفتگی دندان به خصوص در هنگام پیدا شدن دندان عقل و نبود فضای کافی در دهان ایجاد می شود. زمانی که از زمان رویش دندان جدید گذشته باشد اما همچنان دندان درون فک باقی بماند در نتیجه نیاز به جراحی های نسج نرم و یا سخت می باشد. دندان های عقل معمولا

مشاهده
جراحی دندان عقل در نسج نرم

جراحی دندان عقل در نسج نرم

جراحی دندان عقل در نسج نرم چیست؟ با از بین رفتن تاج دندان به هر دلیل بنا به تشخیص دندانپزشک بایستی ریشه از نسج دندان خارج گردد. برای خارج کردن ریشه دندان نیاز به جراحی می باشد.در جراحی دندان عقل در نسج نرم مقدار کمی از بافت لثه کنار زده می شود. گاهی دندان ها به علت وجود دندان عقل ، فشرده شده و به همین دلیل ، کج و در هم پوشیده می شوند که در این صورت علاوه بر آسیب در زیبایی سبب دشوار شدن در نظافت و رسیدگی دندان ها می شود و بهداشت دندان ها به

مشاهده
وستیبول دندان

وستیبولوپلاستی

وستیبولوپلاستی چیست؟ جراحی وستیبوبوپلاستی از جمله جراحی های قبل از پروتز می باشد که به منظور ایجاد جای مناسب جهت قرار گیری پروتز های دندانی در دهان انجام می گیرد. کم شدن عمق وستیبول می تواند به دلیل از دست دادن دندان های دائمی باشد که می تواند عامل اصلی انجام این جراحی و فراهم نمودن شرایط مناسب جهت قرار گیری دندان های مصنوعی و یا ایمپلنت های دندانی باشند. تکنیک های مختلفی جهت انجام این جراحی وجود دارد که بسته به شرایط بیمار توسط دندانپزشک اجرا می شود. در هنگام اجرای این جراحی می توان همزمان پیوند استخوان و

مشاهده

آلوئولوپلاستی (استئوتومی)

آلوئولوپلاستی عمل جراحی که جهت تغییر شکل دادن قسمت هایی از فک که دندان های آن از بین رفته است , آلوئولوپلاستی نام دارد. آلوئول بخشی از استخوان فک می باشد که دندان ها را در خود جای داده است.صاف کردن استخوان فک , روشی بسیار مناسب و ضروری برای قرار گیری دندان های مصنوعی در دهان می باشد. آلوئولوپلاستی (استئوتومی) فکی – دندانی:(جراحی اصلاح فک ) جراحی ای است که در آن استخوان ها برای اصلاح بد شکلی فکی – دندانی برش داده می شوند تا جا به جا، تغییر و باز تنظیم شوند. کلمه Osteotomy به معنی تقسیم

مشاهده