ایمپلنت باعث بوی بد دهان می شود؟

در این مقاله خواهید خواند

ایمپلنت باعث بوی بد دهان می شود؟

ایمپلنت باعث بوی بد دهان می شود؟ ایمپلنت ها یک راه حل عالی برای دندان های از دست رفته هستند زیرا از نظر ظاهری مانند دندانهای طبیعی عمل می کنند. با این حال ، ایمپلنت دندان اگر به درستی مورد مراقبت قرار نگیرد منجر به تعدادی از مشکلات دندانپزشکی خواهد شد.

ایمپلنت باعث بوی بد دهان می شود؟ یکی از مشکلات دندانپزشکی ناشی از ایمپلنت ، بوی بد دهان است. در ابتدا ، ممکن است تعیین اینکه چرا ایمپلنت دندان شما بوی بد ایجاد می کند ، دشوار باشد. با این وجود چند دلیل وجود دارد که ممکن است ایمپلنت شما باعث بوی بد ایمپلنت دندان شود.

گیر کردن مواد غذایی در ایمپلنت دندان :

مسواک زدن و کشیدن نخ دندان نه تنها به جلوگیری از پوسیدگی کمک می کند بلکه به جلوگیری از بوی بد دهان نیز کمک می کند. اگر تکه هایی از مواد غذایی که بین ایمپلنت دندان شما گیر کرده اند ، در دهان باقی بمانند ، غذا شروع به ایجاد بوی وحشتناک در دهان می کند. هرچه غذای بیشتری دردهان باقی بماند ، بوی بد آن نیزقوی تر می شود. ایمپلنت مانند دندانهای طبیعی می تواند سبب جمع شدن مواد غذایی در بین خطوط لثه ها شود. در نتیجه ، استفاده از نخ دندان و مسواک زدن بعد از هر وعده غذایی برای از بین بردن مواد غذایی باقی مانده حائز اهمیت است. تجمع مواد غذایی نه تنها در دندان های طبیعی سبب بوی بد دهان می شود بلکه این موضوع در موفقیت روشهایی مانند ایمپلنت ، کامپوزیت دندان و لمینت دندان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

آلوده شدن ایمپلنت دندان :

ایمپلنت دندان به دلایل مختلف می تواند آلوده شود. یکی از شایع ترین دلایل عفونت ایمپلنت دندان است. ایمپلنت دندان شل باعث رشد و تعبیه باکتری ها در داخل ایمپلنت می شود. اگر باکتری ها در مراحل اولیه از بین نروند ، کل ایمپلنت را آلوده می کنند. ایمپلنت آلوده بوی تند می دهد. در این مرحله برای از بین بردن بو و درمان ایمپلنت آلوده به کمک متخصص ایمپلنت نیاز خواهید داشت. اگر ایمپلنت دندان شما باعث بوی بد دهان می شود ، می تواند نشانه عدم رعایت بهداشت دهان و دندان یا چند مشکل دیگر باشد.

ایجاد پلاک روی ایمپلنت دندان :

ایمپلنت دندان شما می تواند همانند دندانهای طبیعی پلاک ایجاد کنند. اگر مرتباً دندانهای خود را تمیز نکنید ، پلاک می تواند سبب بوی بد دهان شود. از همه مهمتر ، ایجاد پلاک می تواند منجر به بیماری لثه شود. انواع بیماری لثه ، باعث از بین رفتن ایمپلنت شما می شود. در نتیجه ، مهم است که دندان های خود را در تمام مدت روز تمیز نگه داریم. با استفاده از تمیز کردن دهان توسط دهانشویه و شستشوی نمکی می توانید بوی بد ایمپلنت دندان و لکه ها را از بین ببرید. ایمپلنت یا تاج آن نباید حرکت کند. اگر هر یک از اجزای ایمپلنت در حال حرکت باشد ، کل ایمپلنت را از بین می برد و آن را آلوده می کند یا ممکن است پلاک ایجاد شود که به طور موثری قابل حذف نیست. در اینصورت لطفاً به متخصص ایمپلنت دندان مراجعه کنید تا در اسرع وقت بررسی شود.

ایمپلنت های موفقیت آمیز در فرآیندی به نام استخوان سازی، با استخوان فک ادغام می شوند. اگر ایمپلنت شماجابجا شده باشد نشانه عدم موفقیت این فرایند است. نارسائی ایمپلنت دندان می تواند دلیل بوی بد دهان باشد.

به این مطلب امتیاز دهید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه

درد-دندان-عقل-به-کجا-می-زند

درد دندان عقل به کجا می زند

درد دندان عقل ممکن است به حدی باشد که زندگی شما را مختل کند. شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که درد دندان عقل به کجا می زند و کدام یک نشانه خرابی دندان عقل است؟ درد دندان عقل ممکن است بطور هم زمان چند دندان شما را درگیر کند و همچنین به سایر قسمت های فک و صورت نیز سرایت می کند. شما می توانید برای درمان دندان خود و جراحی و کشیدن دندان عقل به کلینیک دندانپزشکی آلما واقع در غرب تهران محدوده انقلاب مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از سایر خدمات این مرکز و

مشاهده
مینا-دندان

مینا دندان

بسیاری از افراد بر اهمیت روتین دندانپزشکی خود تاکید می کنند، اما تعداد کمی از افراد غیر متخصص می دانند که مینا چیست. به نظر می رسد درک مینای دندان بخش مهمی از سلامت شما است. در این مقاله علائه بر پاسخ به این پرسش روش های مراقبت از مینا دندان نیز بررسی شده است. کلینیک دندانپزشکی آلما واقع در غرب تهران (میدان انقلاب)، یکی از بهترین مراکزی است که شما می توانید برای انجام خدمات ترمیم دندان و سایر درمان دیگر مانند ایمپلنت دندان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. تلفن: ۰۲۱۶۶۹۱۶۶۲۴ مینای دندان چیست

مشاهده
لمینت-متحرک-دندان

لمینت متحرک دندان

 Dental Removable  laminate  یا همان لمینت متحرک دندان، یکی از خدمات زیبایی دهان و دندان در دنیای امروز محسوب می‌شود. این محصول زیبایی که گاهی به آن کامپوزیت متحرک نیز گفته می‌شود، یک کاور یا روکش نازک است که بر روی دندان قرار می‌گیرد. با استفاده از این لمینت به‌نوعی یک پلاک بر روی دندان‌ها قرار گرفته و معایب و ایرادات دندان‌ها را مخفی و ظاهری بهتر و زیباتر به دندان‌ها و لبخند افراد خواهد داد. این ابزار زیبایی یک پلاک متحرک از نوعی پلیمر غیرسمی یا صمغ دندان است که در مراکز و لابراتوارهای مجاز متناسب با شکل و

مشاهده
هزینه ایمپلنت دندان با بیمه

قیمت ایمپلنت دندان با بیمه 1403

هزینه ایمپلنت دندان با بیمه 1403 دندانپزشکی یکی از خدمات بسیار مهمی است که هر فرد باید برای سلامت دندان خود به آن توجه ویژگی کنند. بیمه، یک راه عالی برای تأمین هزینه های مالی مراقبت‌های پزشکی است. اگر به خدمات دندانپزشکی گسترده‌تری نیاز دارید، باید از بیمه‌های دندانپزشکی برای ایمپلنت و غیره استفاده کنید. این طرح‌ها، گزینه‌ای عالی برای کسانی است که به درمان‌های ترمیمی مانند دندانپزشکی برای ایمپلنت، کانال ریشه، روکش دندان، پروتز و سایر خدمات پرهزینه نیاز دارند. قیمت ایمپلنت دندان تهران ۱۴۰3 یکی از سؤالات متداولی که افراد از ما می‌پرسند، این است که چرا هزینه

مشاهده