ایمپلنت بدون جراحی

در این مقاله خواهید خواند

ایمپلنت-بدون-جراحی

یکی از جدید ترین روش ها برای انجام ایمپلنت، روش ایمپلنت بدون جراحی است. روند کاشت ایمپلنت و بهبود در این روش با سرعت بالایی انجام می شود. علاوه بر آن در این روش کاشت ایمپلنت بدون درد و خونریزی انجام می شود. کلینیک دندان پزشکی آلما یکی از بهترین کلینیک های دندان پزشکی با هزینه ایمپلنت اقساطی تهران می باشد. در این کلینیک زیر نظر بهترین پزشکان معاینه و درمان می شوید. همچنین می توانید پس از معاینه از قیمت ایمپلنت دندان باخبر شوید و از خدمات ایمپلنت دندان با بیمه بهرمند شوید. افراد بسیاری می توانند از این روش برای کاشت ایمپلنت استفاده کنند؛ اما برای برخی دیگر این امر امکان پذیر نمی باشد. این روش ایمپلنت گذاری دارای مزایای بسیاری می باشد و مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است.

تلفن: ۰۲۱۶۶۹۱۶۶۲۴

فهرست مطالب

  • ایمپلنت بدون جراحی چیست؟
  • مزایای ایمپلنت دندان بدون جراحی
  • ایمپلنت بدون جراحی برای چه کسانی مناسب است؟
  • ایمپلنت بدون جراحی با بیمه
  • معایب ایمپلنت بدون جراحی
  • هزینه ایمپلنت بدون جراحی
  • کلام پایانی

ایمپلنت بدون جراحی چیست؟

ایمپلنت گذاری یک روش مناسب برای جایگزینی دندان های از بین رفته ی باشد. انجام ایمپلنت با روش های بسیاری امکان پذیر می باشد که یکی از این روش ها ایمپلنت بدون جراحی می باشد. در این روش بدون نیاز به جراحی می توانید از دندان های مصنوعی استفاده کنید. این روش بدون هیچگونه درد و خونریزی انجام می شود؛ اما لازم است بدانید ممکن است عوارضی به دنبال داشته باشد. در این روش سرعت بهبود بسیار زیاد می باشد و از درد و ورم خبری نیست. البته لازم است قبل از هر چیز به یک پزشک با تجربه مراجعه کنید و پس از انجام معاینات و با مشورت پزشک اقدام به ایمپلنت گذاری با روش بدون جراحی کنید.

 

ایمپلنت-بدون-جراحی-چیست؟

 

مزایای ایمپلنت دندان بدون جراحی

امروزه از این روش بسیار استقبال می شود و افراد زیادی این روش ایمپلنت گذاری را به سایر روش ها ترجیح می دهند. اما باید مطمعن شوید که این روش برای شما مناسب است و سبب بروز هیچ مشکلی نخواهد شد. از مزایای این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سرعت بخشیدن به مراحل کاشت
  • کاهش درد و تورم بعد از کاشت
  • کاهش خونریزی
  • امکان خوردن غذا بعد از پایان کاشت ایمپلنت
  • جلوگیری از تحلیل استخوان
  • حفظ لثه بین دندان ها

ایمپلنت بدون جراحی برای چه کسانی مناسب است؟

استفاده از ایمپلنت بدون جراحی برای افراد بسیاری ممکن است اما این روش نیز دارای محدودیت هایی می باشد. افرادی که دارای سلامت کافی و سلامت لثه هستند و همچنین افرادی که استخوان فک پایدار و با کیفیتی دارند می توانند از این روش ایمپلنت گذاری استفاده کنند. اما برخی افراد مثل کودکان و نوجوانان نمی توانند از این روش استفاده کنند، چراکه استخوان فک آنها به خوبی رشد نکرده است و استفاده از این روش برای آنها جایز نیست. افرادی که دخانیات و الکل مصرف می کنند نیز محدودیت استفاده از این روش را دارند. استفاده از این روش برای این افراد می تواند سبب بروز مشکلاتی مثل عفونت لثه و فک شود.

ایمپلنت بدون جراحی با بیمه

شاید این سوال شما هم باشد که آیا هزینه خدمات دندانپزشکی با بیمه انجام می شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که برخی از بیمه های تکمیلی می توانند هزینه خدمات دندان پزشکی را پوشش دهند. بیماران و مراجعه کنندگان می توانند خدمات درمانی خود را با بیمه انجام دهند. برخی اوقات هزینه ایمپلنت دندان برای بیماران بسیار گران تمام می شود؛ اما با وجود شرایط پرداخت هزینه ایمپلنت با بیمه دیگر جای نگرانی وجود ندارد و تمام افرادی که تحت پوشش برخی بیمه های تکمیلی هستند می توانند از این خدمات استفاده کنند.

 

ایمپلنت-بدون-جراحی-با-بیمه

 

معایب ایمپلنت بدون جراحی

ایمپلنت بدون جراحی با اینکه مزایای بسیاری دارد اما نمی توان گفت که بی عیب است. سعی کنید برای انجام ایمپلنت بدون جراحی به پزشکی با تجربه و دانش کافی مراجعه کنید. چرا که بی دقتی در هنگام ایمپلنت گذاری می تواند سبب بروز مشکلاتی شود. بروز مشکلات می تواند سبب از دست رفتن ایمپلنت و به وجود آمدن هزینه اضافی برای شما گردد.

هزینه ایمپلنت بدون جراحی

قیمت و هزینه ایمپلنت دندان یک قیمت ثابت نیست و بسته به شرایط هر فرد این قیمت متفاوت می باشد. این هزینه به عواملی بستگی دارد. علاوه بر این عوامل ممکن است هزینه های دیگری وجود داشته باشد که تمام این موارد بسته به شرایط دهان و لثه های شما می باشد. عوامل تاثیر گذار بر قیمت ایمپلنت بدون جراحی عبارت اند از: تعداد ایمپلنت، روش کاشت ایمپلنت، نوع و برند ایمپلنت، کار های جانبی مثل عکس برداری و تخصص و تجربه پزشک. با توجه به تمام این موارد هزینه ایمپلنت دندان برآورد می شود. به طور کلی هزینه ایمپلنت بدون جراحی چیزی بین 5 تا 20 میلیون می باشد.

 

هزینه-ایمپلنت-بدون-جراحی

 

کلام پایانی

ایمپلنت بدون جراحی یکی از روش های کاشت دندان مصنوعی است، که بین افراد محبوبیت بسیاری دارد. دلیل این محبوبیت کوتاه بودن مدت زمان کاشت و بهبود می باشد. علاوه بر آن در این روش میزان درد و خونریزی بسیار کم می باشد. همچنین عوارض ایمپلنت دون جراحی خیلی کم بوده و در شرایط خاص می توان این عوارض را مشاهده کرد. معمولا افرادی که از جراحی و سایر روش های ایمپلنت دندان می ترسند به سراغ این روش می آیند. لازم به ذکر است که انتخاب روش ایمپلنت گذاری بسته به شرایط شما و تجویز پزشک پس از معاینات انجام می شود. کلینیک تخصصی دندانپزشکی آلما  با دارا بودن بهترین متخصصین و بروز ترین تجهیزات پزشکی می تواند شما را در طول درمان و کاشت ایمپلنت همراهی کند.

تلفن: ۰۲۱۶۶۹۱۶۶۲۴

به این مطلب امتیاز دهید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه

افتادن-کاور-اسکرو-ایمپلنت

افتادن کاور اسکرو ایمپلنت

کاور اسکرو یکی از وسایل و اجزای مهم ایمپلنت دندان می باشد. در واقع کاور اسکرو همان پیچ کوچکی است که در قسمت بالایی ایمپلنت قرار می گیرد تا از نفوذ لثه و مواد غذایی به داخل ایمپلنت جلوگیری کند. آن تا زمان بسته شدن هیلینگ بر روی فیکسچر یعنی مرحله دوم جراحی در جای خود می ماند. یکی از سوالاتی که در این دوران ممکن است برای افراد پیش آید این است که زمان افتاد افتادن کاور اسکرو ایمپلنت چه کار کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم تقریبا این اتفاق غیر ممکن است. کلینیک دندانپزشکی آلما یکی

مشاهده
افتادن-روکش-ایمپلنت

افتادن روکش ایمپلنت

ایمپلنت دندان یا به قول معروف دندان پیچی ،یک پیچ از جنس تیتانیوم است که دندان پزشک متخصص داخل استخوان فک، درست مثل ریشه دندان، قرار میدهد. این پیچ را با جراحی به استخوان فک شما پیوند میزنند و معمولا این روش بسیار پر طرفدار و برای جایگزینی دندان های از دست رفته، آسیب دیده، پوسیده یا سایر مشکلات سلامت دهان و دندان شما مناسب میباشد.ایمپلنت دندان  و یا درمان مشکل افتادن روکش ایمپلنت در بسیاری از کلینیک های دندان پزشکی در حال انجام است. برای اطلاعات بیشتر از هزینه ایمپلنت اقساطی تهران با ما در تماس باشید. دریافت نوبت: ۰۲۱۶۶۹۱۶۶۲۴

مشاهده
ایمپلنت-یک-روزه

ایمپلنت یک روزه

امروزه روش های مختلفی برای کاشت ایمپلنت دندان وجود دارد. اما همه این روش ها دارای طول درمان طولانی هستند. به طور مثال در زمان کاشت پایه دندان و قبل از قرار دادن تاج دندان بر روی پایه ها چیزی حدود 3 تا 4 ماه زمان نیاز است. افراد در این مدت زمان نگران زیبایی لبخندشان هستند و گاهی از حضور پیدا کردن در جمع خجالت می کشند. یکی از راه حل های این مشکل ایمپلنت یک روزه می باشد. در این روش تا زمان آماده شدن تاج اصلی دندان یک تاج موقت بر روی پایه ها قرار می گیرد.

مشاهده
انواع-فیکسچر-ایمپلنت

انواع فیکسچر ایمپلنت

در حال حاضر مناسب‌ترین روش برای جایگزین دندان‌های از دست رفته ایمپلنت دندان است که نقش جانشین ریشه دندان مصنوعی را دارد .فناوری این روش در حال پیشرفت است و این موضوع انتخاب ایمپلنت مناسب لثه و استخوان را برای هر بیمار فراهم کرده . در ادامه با فیکسچر ایمپلنت و انواع آشنا می‌شویم . فیکسچر ایمپلنت جزئی اساسی در روند کاشت است و در استخوان خط به عنوان ریشه دندان قرار می‌گیرد . می توان گفت فیکسچر مهمترین بخش از ایمپلنت دندان می باشد و کیفیت آن بسیار اهمیت دارد. اگر قصد ایمپلنت را دارید و نگران هزینه آن

مشاهده