ایمپلنت بعد از عمل بینی

در این مقاله خواهید خواند

ایمپلنت-بعد-از-عمل-بینی

برای همه ما پیش آمده است که به دلیل آسیب های وارد شده به دندان ها مجبور به کشیدن آنها شدیم. گاهی وقت ها از دست دادن دندان ها سبب بروز مشکلاتی همچون مشکلات گفتاری، مشکل در جویدن غذا ها و … می شود. اما جای نگرانی وجود ندارد ایمپلنت دندان روشی برای حل این مشکلات می باشد. جایگزین دندان از دست رفته با ایمپلنت می تواند به بهبود زندگی و سلامت شما کمک کند.

یکی از سوالات متداول افراد این می باشد که آیا ایمپلنت بعد از عمل بینی ممکن است یا خیر؟ در این مقاله قصد داریم به سوالات شما پاسخ دهیم و راجب قیمت ایمپلنت دندان و هزینه ایمپلنت اقساطی تهران اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم. کلینیک دندانپزشکی آلما یکی از کلینیک های دندان پزشکی طرف قرار داد با بیمه ایران می باشد که شما می توانید برا انجام امور دندانپزشکی به آن مراجعه کنید.

تلفن: ۰۲۱۶۶۹۱۶۶۲۴

ایمپلنت دندان چیست؟

همانطور که گفته شد ایمپلنت یک جایگزین مناسب برای دندان های از دست رفته می باشد. از دست دادن دندان ها برای هیچکس خوشایند نیست؛ اما گاهی به دلیل مشکلاتی مجبور به کشیدن دندان ها خواهیم شد. از دست دادن دندان ها ممکن است سبب بروز مشکلاتی در فرد شود. به طور مثال ممکن از در جویدن و یا گفتار فرد اختلال ایجاد شود.

ایمپلت دارای سه بخش اصلی می باشد که عبارت اند از بدنه ایمپلنت، اباتمنت (تکیه گاه) و تاج دندان. در این روش بدنه ایمپلنت با جراحی درون استخوان فک قرار می گیرد و مانند ریشه دندان عمل می کند. اباتمنت یا همان تکیه گاه دندان توسط پیچ اباتمنت به بدنه ایمپلت متصل می شود تا بتوان از دندان های مصنوعی حمایت کرد.

 

ایمپلنت-دندان-چیست؟

 

مزایا ایمپلنت دندان

انجام ایمپلنت دندان مزایا بسیاری دارد، که اکنون به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد. نبودن دندان ها در جای خود در مدت زمان طولانی سبب می شود تا استخوان فک کوچک شود و این ممکن است برای شما مشکل ساز شود. اما با انجام ایمپلنت می توانید از این مشکل جلوگیری کنید.

 ایمپلنت سبب می شود تا در گفتار و جویدن مشکلی نداشته باشید و کیفیت زندگی شما بهبود پیدا کند. نبودن دندان ها در جای سبب می شود زیبایی لبخند شما کاهش یابد که با ایمپلنت این مشکل حل خواهد شد. همچنین سلامت استخوان فک و لثه های شما حفظ خواهد شد.

  ایمپلنت دندان بعد از عمل بینی

عمل بینی و ایمپلنت دندان هر دو یک عمل سنگین و سخت به شمار می آیند. در فرایند ایمپلنت جراحی با دستگاه های پیچ مانندی انجام می شود و به استخوان فک فشار زیادی وارد می شود. در پاسخ به این سوال که آیا ایمپلنت دندان بعد از عمل بینی ممکن است یا خیر؟ باید گفت ایمپلنت دندان بعد از عمل بینی ممکن است اما باید از عمل بینی حداقل شش ماه گذشته باشد. حتی بعد از گذشت این مدت زمان باید با پزشک خود مشورت کنید و در صورت تایید ایشان می توان درمان ایمپلنت را آغاز کنید.

ایمپلنت دندان برای چه افرادی مناسب نیست؟

همانطور که گفته شد ایمپلنت دندان جز جراحی های سخت می باشد. ایمپلنت دندان برای برخی افراد مناسب نمی باشد و بهتر است از این روش استفاده نکنند. برخی از این افراد عبارت اند از خانم های باردار، افراد زیر 18 سال، افرادی که تحت درمان هایی همچون پرتودرمانی برای نواحی مثل سر و گردن هستند، بیماران دارای دیابت کنترل نشده، افرادی که از سیگار استفاده می کنند. اگر جز این افراد هستید بهتر است از ایمپلنت درمان استفاده نکنید.

 

ایمپلنت-دندان-برای-چه-افرادی-مناسب-نیست؟

 

ایمپلنت دندان چقدر زمان می برد؟

مدت زمان و طول درمان این روند یکی دیگر از مواردی است که برای افرادی که قصد انجام ایمپلنت را دارند بسیار مهم می باشد. باید بدانید که روند و مدت زمان درمان به شرایط دهان و دندان شما بستگی دارد. اما به طور کلی طول درمان ایمپلنت دندان زمانی بین 5 تا 8 ماه می باشد. گاهی ممکن است مراجعه کننده درخواست پیوند کامل کند که این روند به مدت زمان بیشتری نیاز دارد.

هزینه ایمپلنت دندان با بیمه

برای افرادی که قصد انجام ایمپلنت دندان را دارند هزینه و قیمت آن بسیار حائز اهمیت می باشد. شاید این سوال برای شما وجود داشته باشد که آیا می توان برای پرداخت هزینه ایمپلنت از بیمه استفاده کرد؟ در پاسخ به ای سوال باید بگوییم بله! پرداخت هزینه های ایمپلنت با بیمه امکان پذیر می باشد. بیمه ایران یکی از بزرگترین بیمه ها در کشور ایران محسوب می شود. بیمه ایران هزینه های ایمپلنت دندان را پوشش می دهد اما دارای شرایطی نیز می باشد. که برای اطلاع از این شرایط باید با دفاتر بیمه ایران تماس بگیرید.

بیمه های طرف قرارداد با کلینیک دندانپزشکی آلما:

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

نتیجه

ایمپلنت دندان یک روش مناسب برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته می باشد. همه ما بخاطر آسیب های وارد شده یکبار هم که شده برای کشیدن دندان های آسیب دیده به پزشک مراجعه کرده ایم. نبودن دندان در برخی قسمت ها سبب می شود تا لبخند، زیبایی همیشگی خود را نداشته باشد. گاهی نیز در گفتار و جویدن غذا ها اختلال ایجاد می شود. همین دلایل برای انجام ایمپلنت دندان کافی می باشد. ایمپلنت مزیت های بسیاری دارد که در این مقاله به بسیاری از آنها اشاره شد. ایمپلنت دندان بعد از عمل بینی غیر ممکن نیست اما بهتر است از عمل بینی شما حداقل شش ماه گذشته باشد؛ چرا که هر دو این عمل ها جز عمل ها و جراحی های سنگین می باشند و بهتر است در فاصله زمانی کم انجام نشوند.

ایمپلنت دندان تحت پوشش بیمه نیز انجام خواهد شد اما دارای شرایطی می باشد که باید برای اطلاع از آنها با دفاتر بیمه تماس برقرار کنید. کلینیک دندانپزشکی آلما جز کلینیک های دندانپزشکی طرف قرارداد با بیمه ایران می باشد؛ این کلینیک با دارا بودن پزشکان درجه یک در این زمینه و تجربه چندین ساله خود می تواند بهترین کلینیک انتخابی برای انجام ایمپلنت دندان باشد.

به این مطلب امتیاز دهید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه

ایمپلنت-دندان-طرف-قرارداد-بیمه-دانا

ایمپلنت دندان طرف قرارداد بیمه دانا

دندان و سلامت دهان دغدغه بسیاری از مراجعان در مطب‌های دندانپزشکی است. اگر شما به دنبال مراقبت‌های دندانپزشکی گسترده‌ای هستید باید از بیمه‌های تکمیلی دندانپزشکی استفاده کنید که یک انتخاب عالی برای پوشش مراقبت‌های اولیه دهان و دندان است. هزینه ایمپلنت و کارهای دیگر دندان پزشکی رو به افزایش است و تنها راهی که شما می‌توانید این هزینه‌ها را کنترل کنید، مراجعه به کلینیک‌ دندانپزشکی آلما است که طرف قراردادشان بیمه دانا باشد. برای بسیاری از افراد سوال پیش می‌آید که چرا ما باید بیمه تکمیلی دانا داشته باشیم که در ادامه مقاله به بایدها و نبایدهای این موضوع می‌پردازیم. شما

مشاهده
نکات-مهم-ایمپلنت-افراد-دیابتی

نکات مهم ایمپلنت افراد دیابتی

از دست دادن دندان ها یکی از مشکلاتی است که افراد زیادی از آن رنج می برند. امروزه روش های درمانی بسیاری برای حل این مشکل وجود دارند. ایمپلنت دندان یکی از موثر ترین روش ها برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته می باشد. برای انجام اینپلنت این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد، که مراجعه کننده از سلامت کافی برخوردار باشد. اما سوالی که وجود دارد این است که؛ آیا انجام ایمپلنت برای افراد دیابتی امکان پذیر می باشد؟ در این مقاله به بررسی نکات مهم ایمپلنت افراد دیابتی خواهیم پرداخت. کلینیک دندان پزشکی آلما یکی از

مشاهده
ایمپلنت-دندان-چند-سال-دوام-دارد

ایمپلنت دندان چند سال دوام دارد

هنگامی که ایمپلنت های دندانی را جایگزینی برای دندان های از دست رفته در نظر می گیریم، یکی از سوالاتی که احتمالا از شما پرسیده می شود این است که چقدر دوام خواهند داشت. در این مقاله، بررسی خواهیم کرد که چه عواملی بر طول عمر ایمپلنت‌های دندانی تأثیر می‌گذارند و نکاتی را برای حفظ ظاهر و عملکرد آنها در بهترین حالت ارائه می‌کنیم. ماندگاری ایمپلنت های دندانی چقدر است؟ چه عواملی بر طول عمر آنها تأثیر می گذارد؟ و برای اطمینان از ماندگاری ایمپلنت های دندانی خود تا حد امکان چه کاری می توانید انجام دهید؟ یکی از نگرانی

مشاهده
مقایسه-ایمپلنت-و-دندان-مصنوعی

مقایسه ایمپلنت و دندان مصنوعی

گاهی پیش می آید که دندان های شما طوری دچار آسیب می شوند که راهی جز کشیدن آنها وجود ندارد. از دست دادن دندان ها برای همه ما نا خوشایند می باشد و گاهی سبب بروز مشکلاتی می شود. این مشکلات می توانند شامل ایجاد اختلال در جویدن غذا، صحبت کردن و یا مشکلات ظاهری باشند. اما راه حل این مشکل چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم ایمپلنت دندان و استفاده از دندان مصنوعی یکی از رایج ترین راه حل ها برای این مشکل می باشند. شاید برای شما سوال باشد که کدام یک از این روش ها

مشاهده